Colnago Arabesque 1984 Campa Super Record Golden Plated
Prodáno
Opravdový klenot. Kola Arabesque jsou limitovanou edicí Colnaga z let 1984-5, vyráběnou u příležitosti třicátých kulatin firmy. Rám vyniká především výrazně zdobenými chromovými spojkami ve stylu „arabesk“. Je vyráběn dodnes pro sběratele, tento kus je z roku 2020. Osazení je opravdovou raritou, dobová top sada, titanová klasika Campagnolo Super Record byla na zakázku kompletně pozlacena italskými zlatníky. Doplněno ráfky Mavic Or 10, San Marco Super Corsa sedlem a koženou omotávkou téže značky. Opravdová cennost.
Colnago Master Extra-Light ‚Team Casino‘ 2005 Campa Record 10sp
Na prodej
Původní italské závodní kolo Colnago Master X-Light, Gilco rám s profilovanými trubkami ze speciální ocelové slitiny s art dekor lakem v barvách belgického týmu Casino, vybavené první desetirychlostní karbonovo-titanovou sadou Campagnolo Record, 3T řidítky a představcem, sedlem Selle Italia Titanium Flite, postavené na top plášťových ráfcích Campagnolo Shamal. Top ocelový model s top kompenenty, který se vyrábí dodnes.
Colnago Nuovo Mexico 1983 Campa 50th Anni
Prodáno
Původní italské závodní kolo Colnago Nuovo Mexico s profilovanými Gilco trubkami, charaktertistickými jednou drážkou na horní trubce a dvěma na spodní, vybavené jednou z nejvzácnějších sad Campagnolo vydané k 50. výročí založení společnosti, 6-rychlostní titanovou sadou Campagnolo Super Record gravírovanou „50th Aniversary“ a s prvky z 22-karátového zlata na komponentech. Těchto sad bylo vyrobeno 15000 a jsou číslované, první edice je uložena v muzeu Campagnola a druhá byla věnována papeži Janu Pavlu II. Kolo je doplněné Cinelli řidítky a gravírovaným představcem, sedlem Iscaselle Giro d’Italia, ‚oro‘ edicí pastorků a odvrtaného řetězu Regina, postavené na galuskových ráfcích Mavic Oro. Pokud jde o klasické komponenty, není vzácnější sady.
Colnago Master X-Light 2000 Campa Record 10sp
Prodáno
Původní italské závodní kolo Colnago Master X-Light s art dekor lakem, profilovanými ocelovými trubkami Gilco zw speciální slitiny, vybavené první desetirychlostní karbonovo-titanovou sadou Campagnolo Record, Colnago ITM řidítky a představcem, sedlem San Marco Rolls Due, postavené na tehdy top galuskových ráfcích Campagnolo Barcelona ’92. Toto kolo stojí na vrcholu vývoje ocelových rámů a lze si ho zakoupit dnes.
Colnago Master Olympic 1995 Campa Record Titanium
Prodáno
Italské závodní kolo Colnago Master Olympic s původním, art dekor, který byl charakteristický pro tento „master“ model, uvedený na trh v roce 1991, jako pokračovatel modelů Colnago Master a Master Piu. Kolo je vybavené dobovými komponenty Campagnolo Record Titanium 8 rychl., Colnago 3TTT řidítky a představcem, sedlem San Marco Girardi, postavené na tehdy top vysokých ráfcích Campagnolo Shamal.
Colnago Master 1. gen. 1986 Campa C Record
Prodáno
Původní italské závodní kolo Colnago Master 1. generace
opatřené novým, ale originálním lakem. Jde o první model Master, který v roce 1984 nahradil do té doby top model Colnago Nuovo Mexico a který proslul tvarovanými trubkami ocelovými trubami Gilco Design – Profilo S4. Kolo je vybavené kobaltovými
komponenty Campagnolo Century Record včetně cenných brzd
Delta, Colnago ITM řidítky a představcem, sedlem San Marco Girardi,
postavené na galuskových ráfcích Mavic Open CD.
Colnago Master Piu Campa Athena 8s
Na prodej
Původní italské závodní kolo Colnago Master Piu s renovovaným lakem. Jde o druhý model Master rámů vyrobený z profilovaných Gilco Design – Profilo S4 trubek zdokonalených o vnitřní vedení brzdového bovdenu. Kolo je vybavené osmirychlostní sadou Campagnolo Athena, aero ráfky Canpagnolo Delta, sedlem San Marco Girardi a ITM řidítky a představecem.
Colnago Master Piu 1991 Campa Athena
Prodáno
Původní italské závodní kolo Colnago Master Piu s původním lakem, vybavené
dobovými komponenty Campagnolo Athena 1. generace, Colnago 3TTT řidítky a představcem, sedlem San Marco Girardi,
postavené na ráfcích Campagnolo Omega.
Colnago Super 1979 Campa Nuovo Record
Prodáno
Původní italské závodní kolo Colnago Super
opatřené novým lakem. Šlo o revoluční model Colnaga z přelomu sedmdesátých a osmdesátých let, rám byl kratší lehčí a tužší oproti starším rámům. Kolo je vybavené
kompletní sadou Campagnolo Nuovo Record
Cinelli řidítky a představcem, sedlem Selle Royal Dolphin,
postavené na galuskových ráfcích Mavic GP4.
Colnago Oval Master Titanio Campa Record 10sp
Prodáno
Colnago jako jeden z prvních výrobců kol experimentovalo s použitím titanu i karbonu, a to už od osmdesátých let. Nejprve zkonstruovalo tzv. Bititan, rám se dvěma spodními trubkami, následovalo už obyčejnější ‚Titanio‘ ar ‚Monotitan‘. Na přelomu tisíciletí pak se pak změnilo konstrukce horní a dolní trubky a vytvořili tzv. model Oval Master Titanio.
Rám má typický airbrush dekor, vidlice je karbonová verze známé rovné vidlice Precisa.
Výbava je jako obvykle to nejlepší z té doby – Campagnolo Record Titanium, desetirychlostní karbobnovo-titanová sada.
Favorit F1 Speciál 1985 Campa Super Record
Prodáno
Závodní model Favorit F1 speciál, rám opatřený sedmivrstvým
perleťovým lakem v barvě Ferrari, osazený kompletní sadou
Campagnolo Super Record 2. generace vyrobenou z titanu, řidítky a představcem Cinelli, Sedlem San Marco Rolls, na ráfcích Ambrosio
Durex.
Favorit F1 Super Speciál 1983 Campa Super Record
Na prodej
Závodní model Favorit F1 Super Speciál, lehký rám vyrobený z trubek Reynolds s originálním lakem, osazený špičkovou sadou
Campagnolo Super Record 1. generace vyrobenou z titanu, řidítky a představcem Cinelli, Sedlem San Marco Super Corsa, na galuskových ráfcích Mavic Monthlery.
Favorit F1 Super Speciál 1987 Campa Victory
Na prodej
Závodní model Favorit F1 Super speciál, rám opatřený modrým metalickým Xirallic lakem, osazený kompletní sadou
Campagnolo Victory, řidítky a představcem 3TT Grand Prix, sedlem San Marco Rolls, na ráfcích Mavic Open 4 CD.
Favorit F1 Super Speciál 1997
Prodáno
Raritní závodní model Favorit F1 Super Speciál vyrobený z trubek Cinelli, kompletně zrenovovaný, osazený sedmirychlostní sadou Campagnolo Chorus Synchro, ráfky Campagnolo Omega a sedlem Brooks.
Favorit F1 Cyklokros Campa Super Record /Mafac
Prodáno
Závodní cyklokrosový model Favorit F1 Speciál, s novým metalickým lakem, osazený špičkovou titanovou Campagnolo Super Record sadou s francouzskými brzdami Mafac, řidítky a představcem ITM, Sedlem Selle Italia Turbo, na galuskových ráfcích čs. výroby a vysokých Campa Super Record nábách.
Favorit F1 1987 Campa Gran Sport
Prodáno
Cenný závodní model Favorit F1 Super speciál s původním lakem, rám ze zeslabovaných Columbus trubek s původním lakem, chromovanou vidlicí, osazený kompletní sadou Campagnolo Gran
Sport, hlávovým složením Stronglight, řidítky a představcem Cinelli, sedlem San Marco Turbo, sedlovkou Vitus, na ráfcích Mavic a s pumpičkou Silca Impero.
Favorit F1 „Mirek“ Shimano Dura Ace
Prodáno
Zrenovovaný závodní model kola Favorit F1 je osazen top Shimano sadou
z počátku devadesátých let – Dura Ace 7400, řidítky 3T,
sedlem San Marco Super Corsa, postavený na ráfcích Nisi Mixer, opatřený černým metalickým lakem.
Favorit F1 V „Martin“ Shimano Dura Ace
Prodáno
Závodní model kola Favorit F1 V je osazen kompletní sadou
Dura Ace 1. generace, japonskými dobovými řidítky Sakae-Ryngio,
sedlem San Marco Rolls, postavený na ráfcích Nisi s
vysokými Dura náboji.
Favorit F1 V 1975 Shimano Dura Ace
Prodáno
Závodní model kola Favorit F1 V je osazen kompletní sadou
Dura Ace 1. generace, francouzskými dobovými řidítky Cintre, představcem Belleri, sedlem San Marco Laser, postavený na ráfcích Mavic s vysokými Dura náboji.
Favorit F1 1974 Shimano Arabesque
Prodáno
Závodní model Favorit F1 z roku 1974, kompletně zrenovovaný včetně laku a polepů, osazený krásnou sadou komponentů Shimano 600EX Arabesque, řidítky, představcem a pedály
Sakae, sedlem a sedlovkou San Marco, pumpikou Silca Impero a na ráfcích Mavic.
Favorit F1 V 1978
Prodáno
Kompletně zrepasovaný, plně fuknční závodní model favorita F1 V z roku 1978 s odlehčeným rámem, původními českoslovenkými (italskými) komponenty z roku a novým lakem a polepy.
Favorit F1 Columbus Shimano Ultegra 600
Prodáno
Model Favorit F1 Super speciál stavěný na rámu z Columbus trubek vybavený kompletní sedmirychlostní sadou, Shimano Ultegra 600, řidítky a představcem ITM, na aero ráfcích Rigida DP18.
Favorit 1989 Walter
Prodáno
Cenný závodní model Favorit F1 osazený sadou komponentů Walter, vyráběných koncem osmdesátých let zbrojovkou Motorlet Jinonice. Sada obsahuje duralovou čtyřhrannou osu, duralové kliky, 6 rychl. ozubená kola, plastovou přehazovačku, plastový přesmykač, duralovo plastové páčky a plastové pedály. Ráfky Delfi ČSSR (náboje ČZ Strakonice).
Favorit F1V 1988 Walter dámský
Prodáno
Menší, dámský model Favorit osazený sadou komponentů Walter, vyráběných koncem osmdesátých let zbrojovkou Motorlet Jinonice. Původní sada obsahuje duralovou čtyřhrannou osu, duralové kliky, 6 rychl. ozubená kola, plastovou přehazovačku, plastový přesmykač, duralovo plastové páčky a plastové pedály. Ráfky čs. Delfi, sedlo Selle Bassano.
Favorit Passat Shimano 105
Na prodej
Kompletně zrekonstruované silniční kolo Favorit „Passat“ – rám opatřený novým metalickým lakem, osazený komponenty Shimano 1055 včetně jedněch z prvních, osmirychlostních duálních brzdových a řadicích pák a aero ráfků.
Favorit Passat Exage (90. léta)
Prodáno
Rekonstruované silniční kolo Favorit F1- nepoužitý rám z devadesátých let, komponenty Shimano Exage 300EX, chromová vidlice, kola Shimano Exage (na dvojstěnných ráfcích Remerx).
Favorit 1964 Gipiemme Crono Sprint
Na prodej
Původní historický závodní silniční model Favorit, kompletně zrenovovaný včetně laku a nápisů a vybavený cennou sadou Gipiemme Crono Sprint, brzdami Favorit Speciál a ráfky GP4.
Favorit F11 1957
Prodáno
Původní historický závodní silniční model Favorit F11, kompletně zrenovovaný včetně laku a nápisů a vybavený cennou dobovou sadou československých komponentů Favorti /Eska.
Favorit F11 1957 Huret
Prodáno
Původní historický závodní silniční model Favorit F11, kompletně zrenovovaný včetně laku a polepů a vybavený cennou dobovou sadou francouzských komponentů Huret,
Stronglight, Mafac, Maillard a Rigida.
Favorit F12 1964 PWB
Prodáno
Historický závodní model Favorit F12 z roku 1964 s výhradně původními českoslovenkými PWB komponenty, kompletně zrenovovaný včetně nového laku a polepů.
Favorit F8 1967 Tourist
Prodáno
Kompletně zrenovované sportovní a turistické kolo Favorit model F8 ve zcela původní dobové výbavě včetně originálního pákového přesmykače a zadního měniče s jednopáčkou PWB.
Favorit F12 Shimano RX100
Prodáno
Kolo Favorit F12 zrenovované na zakázku, osazené Shimano komponnety RX100 s novým blankytně modrým lakem a dobovými samolepkami.
Favorit F12 1990
Prodáno
Kolo Favorit F12 zrenovované na zakázku, osazené československými komponnety Favorit s novým lakem a dobovými samolepkami.
Favorit F12 1978 Speciál
Prodáno
Historický závodní model Favorit F12 z roku 1978 s původními českoslovenkými (Favorit) a německými komponenty (Renak), kompletně zrenovovaný včetně nového laku a polepů.
Favorit 1981 Sachs
Prodáno
Rekonstruované silniční kolo z roku 1981 – rám s novým, metalickým lakem, původní franc. komponenty Sachs New Success (kliky, brzdy) s řazením Shimano Exage 300EX, ráfky Remerx.
Favorit 1986 Tourist
Prodáno
Rekonstruované turistické silniční kolo z roku 1986 – rám s novým, metalickým lakem, původní komponenty, ráfky Favorit.
Wanderer Damen 30.léta 20. st.
Prodáno
Historické předválečné kolo z německé automobilky Wanderer vyrábějící mezi válkami taktéž kola a motocykly, zrenovované z původních dílů z velké části dochovalých nebo pořízených.
Dětské kolo Blesk Kovodružstvo v Žebráku
Prodáno
Původní dětský furtšlap vyrobený v Kovodružstvu v Žebráku, renovovaný s novým lakem a polepy.