Colnago Master Extra-Light ‚Team Casino‘ 2005 Campa Record 10sp
Původní italské závodní kolo Colnago Master X-Light, Gilco rám s profilovanými trubkami ze speciální ocelové slitiny s art dekor lakem v barvách belgického týmu Casino, vybavené první desetirychlostní karbonovo-titanovou sadou Campagnolo Record, 3T řidítky a představcem, sedlem Selle Italia Titanium Flite, postavené na top plášťových ráfcích Campagnolo Shamal. Top ocelový model s top kompenenty, který se vyrábí dodnes.
Colnago Master Piu Campa Athena 8s
Původní italské závodní kolo Colnago Master Piu s renovovaným lakem. Jde o druhý model Master rámů vyrobený z profilovaných Gilco Design – Profilo S4 trubek zdokonalených o vnitřní vedení brzdového bovdenu. Kolo je vybavené osmirychlostní sadou Campagnolo Athena, aero ráfky Canpagnolo Delta, sedlem San Marco Girardi a ITM řidítky a představecem.
Favorit F1 Speciál 1991 – Shimano Dura Ace 8s
Historický závodní speciál po kompletní renocvaci, osazený osmirychlostní sadou Shimano Dura Ace 7400 s řazením na řidítkách. Nové pláště, kabeláž, omotávky, řetěz atd.
Favorit F1 Speciál 1990 – Shimano 600 6s
Kompletně zrenovované kolo Favorit F1 Speciál z roku 1990. Osazené kompletní, šestirychlostní sadou Shimano 600; ráfky Mavic Monthelery, sedlo San Marco Rolls. řízení Cinelli.
Favorit F1 Speciál – Campa Victory 6s
Kompletně zrenovované kolo Favorit F1 Speciál, postavené na zakázku formou Kovařík v Plzni. Osazené kompletní, šestirychlostní sadou Campagnolo Victory; ráfky Mavic Open 4 CD, sedlo San Marco Rolls. řízení 3TTT.
Favorit 1964 Gipiemme Crono Sprint
Původní historický závodní silniční model Favorit, kompletně zrenovovaný včetně laku a nápisů a vybavený cennou sadou Gipiemme Crono Sprint, brzdami Favorit Speciál a ráfky GP4.