Kola na prodej

Colnago Master Extra-Light  ‚Team Casino‘ 2005 Campa Record 10sp

  • IMG_3393
  • IMG_3397
  • IMG_3401
  • IMG_3402
  • IMG_3404
  • IMG_3416
  • IMG_3421
  • IMG_3423
  • IMG_3426
  • IMG_3427
  • IMG_3429
  • IMG_3430
  • IMG_3431
  • IMG_3432
  • IMG_3437
  • IMG_3438
  • IMG_3439
  • IMG_3453
  • IMG_3455
  • IMG_3463
  • IMG_3465
  • IMG_3469
  • IMG_3473
  • IMG_3474
  • IMG_3479
  • IMG_3480
  • IMG_3483
  • IMG_3486
  • html slider
  • IMG_3498
html5 slideshow by WOWSlider.com v8.8

Původní italské závodní kolo Colnago Master X-Light, Gilco rám s profilovanými trubkami ze speciální ocelové slitiny s art dekor lakem v barvách belgického týmu Casino, vybavené první desetirychlostní karbonovo-titanovou sadou Campagnolo Record, 3T řidítky a představcem, sedlem Selle Italia Titanium Flite, postavené na top plášťových ráfcích Campagnolo Shamal. Top ocelový model s top kompenenty, který se vyrábí dodnes.

Colnago Master Piu Campa Athena 8s

  • IMG_6897
  • IMG_6898
  • IMG_6900
  • IMG_6913
  • IMG_6914
  • IMG_6915
  • IMG_6916
  • IMG_6917
  • IMG_6918
  • IMG_6919
  • IMG_6922
  • IMG_6930
  • IMG_6931
  • IMG_6932
  • IMG_6942
  • IMG_6943
  • IMG_6944
  • IMG_6946
  • IMG_6947
  • IMG_6948
  • IMG_6950
  • IMG_6954
  • jquery image slider
  • IMG_6956
image carousel by WOWSlider.com v8.8

Původní italské závodní kolo Colnago Master Piu s renovovaným lakem. Jde o druhý model Master rámů vyrobený z profilovaných Gilco Design – Profilo S4 trubek zdokonalených o vnitřní vedení brzdového bovdenu. Kolo je  vybavené osmirychlostní sadou Campagnolo Athena, aero ráfky Canpagnolo Delta, sedlem San Marco Girardi a ITM řidítky a představecem.

 

Favorit F1 Speciál 1991 – Shimano Dura Ace 8s

  • W1
  • W2
  • W3
  • W4
  • W5
  • W6
  • W7
  • W8
  • W9
  • W10
  • W11
  • W12
  • W13
  • W14
  • W15
  • W16
  • W17
  • W18
  • W19
  • W20
  • W21
  • W22
  • bootstrap carousel
  • W24
javascript photo gallery by WOWSlider.com v8.8

 

Historický závodní speciál po kompletní renocvaci, osazený osmirychlostní sadou Shimano Dura Ace 7400 s řazením na řidítkách. Nové pláště, kabeláž, omotávky,  řetěz atd. 

 

Favorit F1 Speciál 1990 – Shimano 600 6s

  • W1
  • W2
  • W3
  • W4
  • W5
  • W6
  • W7
  • W8
  • W9
  • W10
  • W11
  • W12
  • W13
  • W14
  • jquery image slider
  • W16
javascript photo gallery by WOWSlider.com v8.8

Kompletně zrenovované kolo Favorit F1 Speciál z roku 1990. Osazené kompletní, šestirychlostní sadou Shimano 600; ráfky Mavic Monthelery, sedlo San Marco Rolls. řízení Cinelli.

 

Favorit F1 Speciál – Campa Victory 6s

  • W1
  • W2
  • W3
  • W4
  • W5
  • W6
  • W7
  • W8
  • W9
  • W10
  • W11
  • W12
  • W13
  • W14
  • W15
  • W16
  • W17
  • W18
  • W19
  • W20
  • W21
  • image slider
  • W55
slider jquery by WOWSlider.com v8.8

Kompletně zrenovované kolo Favorit F1 Speciál, postavené na zakázku formou Kovařík v Plzni. Osazené kompletní, šestirychlostní sadou Campagnolo Victory; ráfky Mavic Open 4 CD, sedlo San Marco Rolls. řízení 3TTT.

 

Favorit 1964 Gipiemme Crono Sprint 

  • IMG_7276
  • IMG_7277
  • IMG_7286
  • IMG_7287-1
  • IMG_7287-2
  • IMG_7287
  • IMG_7288
  • IMG_7289
  • IMG_7292
  • IMG_7293
  • IMG_7294
  • IMG_7295
  • IMG_7299
  • IMG_7300
  • IMG_7303
  • IMG_7304
  • IMG_7305
  • IMG_7306
  • IMG_7307
  • IMG_7315
  • IMG_7320
  • javascript slider
  • IMG_7343
html slider by WOWSlider.com v8.8

Původní historický závodní silniční model Favorit, kompletně zrenovovaný včetně laku a nápisů a vybavený cennou sadou Gipiemme Crono Sprint, brzdami Favorit Speciál a ráfky GP4.